Straight to my heart♥



Bad Meets Evil , Eminem & Bruno Mars - Lighters ♥ 

En sak kan jag lova er och det är att denna låten är den bästa låten jag någonsin hört. I´m in love with it! Den gick rakt in i hjärtat på mig första gången jag lyssnade på den. Bruno Mars delar är så himmla underbara , känns i hjärtat på mig när jag hör hans grymma röst och texten i låten.
  
Så sjukt underbar låt , tack Hannes!♥

den usla uppdateringen kanske håller i sig men jag ska försöka börja blogga igen när den nya designen kommer. - Ja ni hörde rätt , snart så kommer det en ny design som Linnea skulle fixa till mig :) hihi♥

puss älskade läsare!♥

Kommentarer
Postat av: emma

Hej!

Jag har nyss dragit igång en tävling på min blogg och det skulle vara kul om du vill vara med. Klicka på länken här under för att få reda på mera:

http://emmaoliviah.blogg.se/2011/july/manadens-bild-karlek.html#comment



KRAMAR FRÅN MIG! :)

2011-07-15 @ 13:59:42
URL: http://emmaoliviah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0