Svaren från frågestunden♥

Här kommer då alla svar ni fått längta efter så länge! :)

Tycker du om någon kille?
- Njaa , jag vet inte just nu. Tror jag gör de men de händer så mycket just nu så aa :)

Vilka vänner står dig närmast?
- Det är väl Linnea, Cecilia, Melina, Louise och ja , det är några stycken men främt dom tror jag :)

Har du hånglat med någon? Isåfall vem?
- Nej det har jag inte..

Gillar du verkligen alla dina vänner? Eller är det någon som är sådär?
- Asså jo , jag tycker om dom alla men ingen är ju perfekt :) jag älskar dom alltihop endå :)

Vilka litar du på mest?
- Alla mina vänner , helst dom som står mig närmast så typ Cecilia, Linnea och Louise.

Vem är din bästa artist?
- Eh, de är väl typ Lady Gaga eller typ Celine dion. Jag har väldigt blandad musiksmak men jag älskar båda artisternas låtar starkt!

Vart bor du i Kode?
- Jag bor i årsnäs , haha. Inte bästa förklaringen men :)

Gillar du någon?
- Nja är osäker , läs längre upp!

Har du Tv eller Data på ditt rum?
- Just nu så har jag bara datorn men får snart hit min lilla låda till tv , haha , har inte råd att köpa en tv själv :)

Eu-moppe eller Cross?
- Jag har crossmoppe, den är värsta pro! hihi

Vad har du för mobil?
- Jag har en Huawei U8500

När fick du din första mens?
- Lite privat fråga egentligen men vafan , who cares? Jaja , de va väl typ i 5-6an tror jag?

Om alla skulle dö som du känner utan en som du kunde rädda vem skulle det vara då?
- Hm.. väldigt svårt att svara på , hade aldrig klarat att leva utan alla jag älskar så den kan jag inte svara på..

Varför har du dåligt självförtroende när det gäller fotbollen?
- Jag vet inte riktigt , de känns som jag går i back hela tiden.

Om du fick ta med dig 3 saker till en öde ö, vad skulle det vara?
- hm.. det skulle väl vara tält hahah , någon kompis och min älskade Kasper♥

Beskriv dig själv med 3 ord.
- Sportgalen, glad & egen.

Är det någon speciell kille du gillar? Vilken bokstav börjar han på?
- Som jag skrev innan så är jag väldigt osäker.

Varför är du så fin????????? Jag blir avundsjuk på dig.
- haha , va söt du är Lousie. Njaa , jag vet inte antagligen så har du smittat mig ;)

Vad gillar du mest av allt?
- Hm.. Musik och all möjlig sport antar jag :D

Vilken är din favorit rätt,väder, tid på dygnet?
- Favorit maten är nog tacos eller jansson , så sjukt gott. Väder är ju såklart soligt men lagom varmt. Tid på dygnet är nog kvällen , love it! :)



Jaao , det var mina svar på frågorna i frågestunden :)♥
slänger in en bild från dagens fotoshout med linnea♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0