Wonderful heaven♥


Åh vilken underbart bra eftermiddag jag har haft. Är så sjukt nöjd. Jag har vart inne i göteborg på bergakungen och kollat på den grymt bra filmen Harry Potter och Dödsrelikerna Del 2 med Marcus.
Gullig som han är så böjd han på allt , hihi sötnos! ♥ Under filmen va det riktigt mysig och filmen var riktigt spännande och vi lyckades smyga in lite extra mys mitt i de hela ;)
Men nu är jag iallafall hemma igen efter denna underbara dag och jag har egentligen träning om en stund men eftersom mina knän gör ont och de höll på att hoppa ur led häromdagen så blir det ingen träning idag heller , eller jo de blir det ju här hemma , tänkte köra vidare med hemma-träningen.

Hoppas ni haft en super härlig dag , puss hej ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0