Waiting for something beautiful♥

Godmorgon i solskenet! Nu är jag äntligen tillbaka med lite blogghumör. Vaknade idag vad 9 ungefär men låg såklart kvar i mina häliga säng och drog mig i 2 timmar.. hihi , men det är ju så typiskt jag! Från igår eftermiddag har jag och Elin haft huset för oss själv eftersom resten av familjen valde att åka upp till vår sommar stuga på Tjörn. Själv längtar jag väligt mycket efter att få åka dit men det får bli med ett gäng kompisar sedan efter Konfirmationen. Jag konfimerar faktiskt mig redan nästa helg på Lördag så nu från imogon måndag till torsdag så ska vi gå och ha "lektioner" mellan 9 och 3 på dagarna.  Jobbigt blir det väl men det lönar sig efter åt. Mamma har faktiskt frågat vad jag önskar mig och det är ett ganska svårt beslut eftersom jag inte vet om jag vill ha en Dubbelsäng eller en Systemkamera. Men ja , vi får se vad det blir :)
Slänger in två bilder på de två senaste dagarnas Outfits.

Enkel och mysig outfit för fredagen eftersom vi inte riktigt firade midsommar iår.

Gårdagens outfit blev också ganska enkel men fin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0