Jag hör dej..!

Shooo , kom hem från skolan för ca en halv timme och har precis käkat. Som vanligt sitter jag nu och lyssnar på musik samt min på min mobil som ligger och vibrerar pga att jag får sms hela tiden. Kuuuul.. inte.
Chill i skolan idag , ingen ansträning behövdes idag heller , haha. Nu idag ska nog jag och mamma iväg och köpa lite viktiga grejer för imon då min klasskompis Elin ska ha simhoppslektion men halva klassen. Det ser vi fram emot! så jag och mamma ska köpa plåster till min pirecing och kanske en ny bikini till mej eftersom de verkligen behövs :)
Jaja , vet inte riktigt vad jag ska skriva nu , men jag skriver senare om jag har nått roligare att skriva om :) hihi puss hej♥

kännde mej lite söt med webbcameran här om dagen , hihi ♥

Kommentarer
Postat av: SVAR från cecilia

man blir som man umgås vettu ;)

men asså det heter inte sädface, det är bara coola som säger SADface! :D <3

2011-03-16 @ 17:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0