Lääängtar♥


gud va jag saknar sommaren! plus att denna bilden verkligen väcker sommar-känslona. Denna tog faktiskt en dag i sommras när jag var med Hanna när vi hade vart och kollat på fotbollsmatch. Hehe , sicket minne jag har ^^
Just nu sitter jag iallafall och tittar i H&M katalogen och kikar efter kläder. Ska förmodligen åka och shoppa någon dag framöver med någon kompis. Har redan hittat mycke fina plagg jag vill ha. Praoen idag har gått bra , inte jobbat lika mycket som igår och i måndags för att mamma hämtade mig redan halv två. Så denna eftermiddagen bli riktigt lugn och skön :)

Kommentarer
Postat av: ceecececececeilia

you ska shopping with mig!

2011-03-23 @ 18:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0