Svaren - frågestunden

Ja , jag har inte så mycket tid just nu så detta får bli ett snabbinlägg.

Fråga:Vilka är dina favorit klädbutiker?
Svar:Jo , jag gillar Missay, Cubus och typ H&M.

Fråga:Vad är det bästa du vet?
Svar: det bäst jag vet.. hm.. Det är väl fotboll eller aa sport överhuvudtaget! :)

Fråga:vem är sötast av tjejorna i klassen enligt dig?
Svar: Hm.. alla är väl söta så men om ja måste välja en så tycker jag Linnea , så himmla söt tjej asså!

Fråga:har du haft lebbsex som du lagt ut på youtube nån gång?
vem fan fågar vad du har för märke på din moppe?
Svar: konstig fråga? ;s men iaf nej det har jag inte. Någon som är undrar kanske? Man frågar ju inte om man inte undrar lixom?

Fråga:har du haft sex någon gång? sry men det var ju galna frågor ;D
Svar: Nej det har jag inte. (än...hihi)

Fråga:Vad är det för märke på din moped? :)
Svar: Jo , de är en Push Monza. haha den är jätte gammal men funkar tills jag får en ny :)

Fråga:har du en pojkvän?
Svar: Nej , tråkigt som de är så har jag ingen :( Sädface på de :/

Fråga:Har du kysst/hånglat med någon?
Svar: Förlåt om jag är efterbliven eller nått typ.. men nej..

Fråga:Vem tycker du är den snyggaste killen av alla åttor på din skola ?
Svar:Eh.. Asså snygg och snygg jag vet fatiskt inte , finns väl många snygga killar bland våra klasser men typ Måns, tvillingarna eller eller nått . sorry men ja vet inte , haha :D

Kommentarer
Postat av: Sannie

Ha en awesome fredag, vaja! :D

2011-03-11 @ 10:41:25
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0