Wish you were here♥

hej , förlåt att de vart så tomt här på bloggen de senaste dagarna men igår kom jag inte hem förrän ca halv 10.
2 dar idar nu (tors-fre) har jag och Linnea vart på teorilektioner för moppekort , vaje lektion va 4 timmar så vi åkte direkt efter skolan för vi slurade 2 så kom vi hem sedan vid 9 vaje kväll..jätte jobbigt!
Sedan igår hela dagen mådde jag jätte dåligt , så har förmodligen blivit sjuk nu. Sädface på de!
Men imorgon blir det match i Floda mot Tollered. 

Just nu sitter jag och myser i Hannas mysiga tröja och lyssnar på Avril´s låt "Wish you were here" , tror faktiskt jag ska spela in den också om jag hinner lära mej den innan jag ska spela in i studio :)

 helt naturall idag , orkade inte görra mej iordning så mycket när jag endå inte ska göra något idag. :) kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0