Fallow me home♥

Oj, förlåt så jätte mycket att jag inte uppdaterat något idag. Shit , får ju värsta dåligt samvete nu ju..
Men min dag har väl iallafall vart ganska okej kan jag väl säga. Började dagen ganska dåligt eftersom jag ville vara hemma hela dagen istället för att åka till Göteborg med familjen. Sedan bar det av mot möndal iallafall där jag gjorde Teoriprovet och klarade det! Så nu har jag snart om några dagar körkortet i handen. Då är det bara moppen som ska fixas klart , sedan är det bara ut och köra!
Efter provet åkte vi till mormor och morfar där vi käkade och hade det trevligt med hela familjen som sammlats där. Därefter åkte vi upp en sväng till pappa så jag fick hämtat lite kläder. Men nu sitter jag här , i mitt rum och kolla på Simpsons avsnitt som jag hade på datan medans jag väntar på en annan sak. Fast det är ju såklart en liten hemlighet.. :)

Underbart gäng , love u all♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0