Te quiero cariño♥

Äntligen hemma efter en ganska besvärlig dag. Hade lång sovmorgon så åkte till Louise på morgonen , sedan i skolan blev det lite sirius-tid och sams , sedan idrott där de blev elevledd lektion av de gooa killarna Hannes och Marcus som skulle hålla i fotboll och fys. Lektionen blev riktigt bra fast de va lite för mycket för mej och mitt knä iallafall , efter mycket kämpigt blev de tillslut för mycket efter stafetten så det gjorde så ont att jag trodde jag skulle börja gråta vilken sekund som helst. Så det blir ingen träning för mej imorgon de är en sak som är säker. Så de blir vila knät fram tills nästa träning som är på tisdag.
Nu ikväll så ska jag plugga massa fysik inför provet om optik imorgon samt lite spanska som vi har läxa på tills imorgon också.

Det har vart gansak gött väder idag med fast de kunde gärna fått vart som på bilden♥


Kommentarer
Postat av: Visa for Uzbekistan

Great information. It’s really useful. Thanks

Svar: k
Rebecca Andersson

2013-03-15 @ 06:20:15
URL: http://travel-in-uzbekistan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0