You´re all i want♥


Jag kommer inte blogga så mycket nu framöver heller , förlåt men både imorgon och på fredag har jag prov i spanska och sedan ett nationellt i engelska. Segt som sagt så kan ni inte räckna med bästa uppdateringen. Skolan idag har vart okej , fick reda på fysikprovs resultaten och jag fick g+ , pareveen sa att de va precis på gränsen till vg men de fick bli g endå. Sedan har de väl inte vart så mycket nytt i skolan. Efteråt hängde Martina med hem till mig. Så tack för den underbara eftermiddagen gumman!
Någon mer som hört de där om att jorde går under på lördag , bullshit.. säger jag bara! Jaja , nu orkar jag inte sitta här med , nu ska jag plugga lite mer spanska. Vi kanske hörs imon om jag hinner. Puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0