I de dystra höstmörkret ♥


Här sitter jag i mitt mörka rum som ni ser på bilden , har sällskap av lille popjkvännen medan jag sitter här och pysslar med datorn och ser på tv. Inte så jätte intressant men de är väl bättre än att sitta helt sysslolös? Om bara en liten stund ska jag hoppa i duschen för att ta en härlig och lång dusch.

På fredag bär det va till Liseberg efter skolan. Jag tycker att Jul på Liseberg är så himmla mysigt, helst när man är där med någon/några man tycker om. Så jag ska fixa mitt kort och försöka få in lite pengar på de för att på fredag kanske hitta något fint att köpa som julklapp till någon släkting eller kompis.
Men själva trpiien dit är för att fira min älsklings födelsedag och vår 4 månadersdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0