Wonderful face ♥


Sötare än Samba kan man inte vara. Sockersöt liten tjej ute i de härliga och soliga höstvädret.

Min uppdatering har inte vart på topp och de är på grund av att jag fortfarande är sjuk men nu är jag äntligen på bättringsväg. Har legat dödssjuk ända sen onsdag , har inte ätit nästan någonting sedan i onsdags och jag har inte kunnat sova. Mamma har dessvärre ringt till skolan idag och sagt att jag inte kommer denna veckan heller men de känns lite dummt nu när jag börjar känna mig bättre idag , fast endå , de är nog bra för mig att ta det lungt till verkligen allt är borta så de inte visar sig att jag fått körtelfeber som läkarna var rädda att jag hade om jag inte blev bättre inom några dar. Så är allt lungt så kanske jag pallrar mig till skolan på fredag iallafall.
Nej , nu ska jag bädda ner mig i sängen igen och kolla färdigt på Family Guy medan jag väntar på att älsklingen ska komma hem , då väntar en liten överraskning..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0