Snygga är vi allihopa på Halloween! ♥


Hello min lilla blogg med fina läsare som fortfarande kikar in varje dag :) Orkar inte nämna en massa om varför uppdateringen är så förbannat dåligt utan vi går direkt på Halloween!
Idag är det ju Halloween och de är alltid lika kul , om man då har något kul planerat.. Men iallafall så hade min yngre syster kalas i lördags med halloween tema. Då hade hon önskat att vi kunde ordna en spökvandring för henne och hennes 11 små kompisar. Så jag kollade med Linnea som direkt nappade på att vara med och skrämma dom. Hihi , gud va roligt de blev.
Den blev väl inte perfect och sånt men den blev bra som den blev. Jag är iallafall nöjd :)

Nu är det iallafall måndag och halloween , jag har tyvärr inget speciellt planerat. Pojkvännen är här så vi får väl hitta på nått trevligt. Imorgon kommer de efterlängtat besök från Partille , det är mina kompisar som jag inte träffat på snart ett år så det ska allt blir kul att få träffa dem igen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0