Black and white♥




Hade lite kul med kameran och effekterna som fanns på den för ett litet teg sedan. De resulterade lite fräcka svart-vita bilder från mitt rum. Fick också en kick när jag såg min fula dörr , så jag bestämmde mig för att "pimpa" den lite.  Så jag satte upp lite bilder som jag fått hem runt om mina 2 plansher som jag har på dörren. Inte så jätte fantasifullt men det funkar ju ett tag iallafall.

Nyss åkte älsklingen hem.. Hatar när han åker hem för det blir så otroligt tomt utan honom. Så nu blir det en hel del långa dar fram tills jag får vara i hans famn igen. Snart ska jag följa med morsan ut i stallet och hjälpa henne att riva lite skit där inne och så ska vi gå ut en sväng med Cindy och Quanti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0