Jag är sjuk och är uttråkad!

Namn - Rebecca

Födelsedag - 19 januari

Hemstad - Gbg

Ögonfärg - blå

Hårfärg - En kul kombination mellan typ brunt och blont :)

Stjärntecken - Stenbock

Skostorlek - 40/41

Är dina föräldrar skila? - jao

Skor idag? - toffler

Mål för året - Förbättra mina betyg och spara mycket pengra (iaf försöka..!)

Det första du tänker på när du vaknar - åhnej, jag vill sova typ...

Tatueringar - ingen just nu men snart blir den en på axeln

Namn på barn - Vilma, Filip & Victoria tycker jag är gulliga namn , hade gärna döpt ett barn till nått av de.

Vad vill du bli när du blir gammal? - typ polis, journalist eller nått sånt kul :)

Dröm jobbet - Modell (omöjligt..) , Sångerska eller nått liknande.

Favorit mat - tacos antar jag.

Sport - fotboll & innebandy

Glass - mintglass (L)

Godis - Typ såna blå-rosa flaskor, polka och surt.

Låt - ligthers (L) 

Helgdag - Lööördagar



Senast du...

Skrattade?
- igår

Grät? - nåra dar sedan tror jag

Kollade på film? - igårkväll

Drog ett skämt? - igår antar jag.

Sjöng en sång? - för en stund sedan



Just nu..

Vad ser man utanför ditt fönster?
- en nyligen nersågat träd.

Lyssnar du på musik nu? - nej

Vad har du på dig? - mjukisbyxor & marcus t-shirt

Vad är de på din musmatta? - har ingen 



Har du under den senaste månaden..

Rökt?
- aa jo tjena..

Shoppat? - nope :(

Motionerat? - Ja de är väl klart :)

Solat? - nej

Haft sex? - ja

Pussats med någon? - ja



Vem..

Kan du lita på?
- Martina

Vet allt om dig? - Marcus ♥ 

Längtar du efter? - att jag ska bli bra igen och till fredag då älsklingen kommer hit♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0