The last breath♥


Asså vad är det här? sjuk åter igen, det är nästan så att jag borde byta namn på bloggen till typ sjuka beccas blogg eller nått -.- . Jag har bara vart i skolan 1 dag denna veckan och det var i onsdags. Men nu ligger jag iallafall i sängen och Marcus sitter vid sängkanten och spelar något barnsligt spel på min nadra dator. Och Nej , jag är inte hemma bara för att Marcus är här . jag är hemma för att jag inte mår bra. Punkt slut om den saken.
Väntar nu också på att Marcus ska släppa de dumma spelet och gå och fixa lite frukost till oss , haha han är min lilla slav ;)
Sedan blir det plugga Matte om jag orkar... fast de får vi se hur de blir med den saken.

Kommentarer
Postat av: malin

TÄVLING PÅ BLOGGEN!



FÖLJ BESKRIVNINGARNA FÖR ATT VINNA ETT IPHONE-SKAL!

2011-09-23 @ 16:20:19
URL: http://malinsofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0