Fontin & lov ♥




Idag har jag och mina goa klasskompisar spenderat förmiddagen upp i fontin. Där skulle vi antingen springa  eller gå 1 mil. Dock så hade Linnea fått problem med sina knän och jag ville ta det lungt med min hals så vi tillsammans med Martina fick lov att gå 5 km istället. Det blev en trevlig promenad med mycket prat och skratt. Väl än tillbaka till samlingsplatsen så bjöds vi på bullar som vi bakat under veckan samt lite andra aktiviteter. Sedan åkte jag och Linnea med vår lärare till ett tryckeri där vi fick pratat ihop oss om hur vi skulle göra med våra klasströjor. Så de ska vi ordna en beställning på ikväll!
Därefter fick jag skjuts hem utav Johan på hans moppe vid halv 1. Här hemma har jag mest legat i sängen och kollat på tv och pratat med lite människor på facebook. Sedan har jag sovit i någon timme också, så skönt!

Nu väntar jag bara på att min underbara pojkvän ska komma hem från sin träning så jag får pussa lite på honom, saknar honom väldigt mycket! Nu är det lov också förresten, så imorgon taggar jag och älsklingen att vi ska på bio och se Titanic. Har såklart redan sett den men den är så otroligt värd att se på bio också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0