I miss you ♥

Åhhhhhh, så galet seg dag i skolan idag va... Först två långa lektioner med SO och NO sedan lunch och därefter en FET mattelektion på 3 timmar.. Onödigt enligt mig! Haha, nej men de är faktiskt bra att vi får träna inför Matte nationella nästa vecka. Dock extremt tråkigt att sitta i min mattegrupp, seg som fan!
Efter skolan bar det av hem till Martina, chill med lite gött käk och sedan "plugg" och go musik. Jag har planerat min kväll så att jag ska snart göra mig iordning för natten och sedan bara slappna av i sängen med Big Brother på tv!


Fan vad jag saknar min älskade. Har vart utan honom i 3 dagar nu och de blir ytterliggare 2.. Sedan är det fredag och då ska jag pussa och krama sönder honom! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0