Plugg & Grey's Anatomy


Ja , precis som rubriken lyder så kollar jag just nu på Grey's Anatomy, världens bästa serie! Jag ska också försöka skriva klart min recension som ska vara inne ikväll och plugga lite på spanskan inför provet på fredag. Senare ikväll ska Marcus kom och hämta mig så vi spenderar kvällen hemma hos honom för en gångs skull. På morgonen blir jag hemkörd och får sova kanske 2 timmer till? ;) Ska till tandläkaren så tycker att de känns onödigt att gå på första lektionen som endå bara är elevens val.

Nej, nu måste jag verkligen börja skriva på recensionen, reklam på tv vet ni! ;)
Puss och hej!♥

 


Kommentarer
Postat av: olivia

fin blogg du har :)

2012-02-28 @ 11:37:23
URL: http://oliviahenelll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0