Sjuk :(

Då var det dags igen. Jag har fått ont i halsen och mina halsmandlar har börjat svullna. Det är tredje gången nu och de är riktigt hemskt.. Mamma fick hämta mig i morse i skolan, så har vart hemma praktiskt sett hela dagen och sovit största delen. Så jag kan inte lova någon superbloggning tyävrr , imorgon ska jag till ungdomsmottagningen , måste hämta ut nya piller. Wihu... Haha :)
Men vi får i alla fall se om de blir någon uppdatering imorgon. Slänger in en bild på två av valparna hos pappa, puss hej!

Kommentarer
Postat av: trollet

naaaww vad söta!!!!!!

2012-02-22 @ 21:45:44
Postat av: Emilia

fin blogg! :)

hoppas du har haft en bra dag! :)

kramar!

2012-02-23 @ 22:25:29
URL: http://eemillia.devote.se
Postat av: sara

hej jätte fin blogg! kolla gärna in på min blogg saralidstrom.blogg.se och har låst blogg så för att komma in skriv in använadrnamnet saralidstrom och lösen julia:)

2012-02-24 @ 16:25:10
URL: http://saralidstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0