Svar på Frågestunden!

Vad är det bästa som hänt dig hittils 2012?
Svar: Att jag fyllt 16 och att jag lyckades bli frisk efter 3 veckors sjuka.

Favorit position?
Svar: Froward.... HAHAHA nej , men den vet jag faktiskt inte vad jag ska svara på. Alla är väl bra? ;)

Ska du förlja med till Barcelona med fotbollslaget?
Svar: Nej, det ska jag faktiskt inte. Jag ska endå till spanien då med Marcus, mormor och morfar. Om jag nu ska gå kvar så satsar jag nog på att bara spela i serien.

Vad värdesätter du mest i livet?
Svar: Min pojkvän,familjen och kompisarna. Men bara kort därefter kommer också skolan som är väldigt viktig för mig.

Hur länge var du tsm med Marcus innan ni hade sex?
Svar: Åh, den här frågan såg jag inte alls fram emot. Men de var väl typ första dagen om jag ska vara ärlig..

Vem tycker du har snyggast klädstil i nian på din skola?
Svar: Jag diggar min kompis martinas sil, hon passar i stort sätt allt , därför ser det så bra ut! :)

Hur långt har du gått med Marcus mer än sex?
Svar: Förlåt men jag vet inte riktigt hur jag ska svara på frågan eftersom jag inte riktigt vet vad mer än sex är.

Förlorade du oskulden till Marcus?
Svar: Ja , det gjorde jag.

Vad är det galnaste du har gjort i sängen?
Svar: Att vi har haft sex på andra ställen än i sängen? haha :)

Varför är jag så jävla awesome?
Svar: Kanske för att du egentligen inte är det  :)

Vem är bäst i världen enligt dig?
Svar: Min mamma skulle jag nog säga isåfall.

Om du känner att du måste berätta en väldigt personlig sakn till en av dina kompisar, vem skulle du välja då?
Svar: Linnea eller Louise , för dom hjälper och stöttar mig alltid vad det än gäller.

Vilket program använder du så det blir två bilder i en? (frågestundsbilden)
Svar: Jag använder photoshop CS3, men jag är verkligen ingen expert på photoshop!

5 snyggaste i klassen i ordning?
Svar: hm.. Måns, Hampus, Hannes, Jon och marcus? :)

Vem har snyggast klädstil i klassen?
Svar: Martina eller Linnea, passar bra i allt båda två!

Vem är din bästa tjej och killkompis?
Svar: Linnea, Louise och Martina är ju lätt mina bästar vänner men killkompisen är väl Emil och kanske Hampus? :)

Vem i klassen ser du mest upp till?
Svar: Louise, hon har sådan vilja till allt och hon är så underbar och omtänksam mot allt och alla. Beundrar henne så otroligt mycket!

Vad skulle du välja? Hoppa fallskärm eller bungijump?
Svar: hmm.. Fallskärm tror jag!

Vilken är din favortifärg?
Svar: Blå!!! haha , annars gillar jag väl röd, det är ju också en trevlig färg.

Vad stör du dig på mest i världen?
Svar: Jo, det är faktiskt en del. Folk som inte har någon jävla respekt, småglin som tror dom är äldre än dom är och när personer man trodde var ens vänner snackar extremt mycket skit bakom ryggen på en.

Om Marcus skulle fria till dig nu vad skulle du svara då?
Svar: Självklart skulle jag svara ja, även om de låter galet nu men jag älskar honom över allt annat så det vore inte mer än rätt.


Det var nog allt, hoppas ni är nöjda! Puss och hej!


Kommentarer
Postat av: Maja

Kan du länka din sida där du ladda ner din photoshop?

gärna i ett inlägg :*



kram!

2012-02-26 @ 17:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0