The X-Factor Sverige


Det är galet roligt att denna tävling nu kommer till sverige. Imorgon är de auditon här i Göteborg i Skandinavium och jag de faktiskt så att jag har anmält mig för att ansöka. Men jag är inte säker längre på om jag ska gå. Jag känner mig inte förbered alls och jag har ingen anning vilken låt som skulle vara bäst för att framhäva min röst med. Jobbigt läge må jag allt säga.
Båda mamma och Marcus har tjatat på mig om att jag borde gå.. men som sagt så vet jag inte.
Beslutsånget..! :(


Kommentarer
Postat av: Angelica

Lägg upp en video där du sjunger så man får höra hur du låter först :) skulle vara roligt att höra

2012-02-16 @ 21:10:44
URL: http://Nattstad.se/angelica.bunk
Postat av: Louise

Så klart du ska gå! du kommer äga skiten ur dem!

Lycka till gumman!

2012-02-17 @ 09:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0