10 sanningar ♥

Här kommer 10 sanningar om mig:


1. Jag hade extremt svårt att gå upp på morgonen förr, mest i 5an och 6an men nu är de nästan inga problem för mig att gå upp tidigt.

2. Jag slutade förra terminen i skolan med 110 timmars frånvaro.. hehe oups! Har dock redan 47 timmars frånvaro denna terminen.. Inte bra becca!

3. Jag hatar att vara ifrån min pojkvän, de känns helt tomt utan hans närvaro. Den senaste tiden har vi börjat vara ifrån varandra eftersom vi båda tycker de kan vara bra att följa mina vänners råd att vi borde vara ifrån varandra så vi får sakna varandra lite.

4. Jag har väldigt "dåligt/argt" temprament enligt marcus och familjen som jag nästan kan förstå att dom tycker. Många av mina vänner har nog märkt de. Jag retar väldigt lätt upp mig för saker och jag kan bli väldigt arg och sur.

5. Musik är en stor och viktig del av mitt liv. Musiken får mig att slappna av, släppa loss alla tankar som vimmlar runt i mitt huvud.

6. Jag kan aldrig låta mina naglar växa sig långa och fina , nej utan antingen så blir det en sprika i ena kanten och jag bara måste dra loss nageln eller så sitter jag bara helt random och pillar loss naglarna... önskar att de inte var på de viset.

7. Jag är en person med väldigt mycket olika tankar och åsikter om saker men dock är jag inte sån att jag framför mina åsikter för att förändra saker. Tyvärr!

8. Jag får mina små städryck lite då och då bara helt random.

9. Jag är en väldigt pratglad människa.

10. Något jag drömmt om hela mitt liv är att få hålla på med musik i framtiden. Att sjunga är så underbart, höra musikens alla toner i mitt öra och bara blunda och låtsas att jag står på en stor scen där alla i publiken jublar och sjunger med till min musik.




Hampus är bäst! (måste ju med såklart!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0