Dag 6 - Mina syskon

Jag är äldst i min syskonskara och jag har faktiskt 5 syskon men dock så är allihopa bara halvsyskon till mig. På mammas sida så har jag tre stycken systrar som är väldigt irriterande men dem betyder endå mycket för mig. Jag har väldigt svårt att vara kompis med dem men de kommer några stunder då och då som vi kommer överrens.
Sedan på pappas sida så har jag en bror och en syster. Just dessa två tycker jag om att umgås med men de är för att jag nästan aldrig träffar dem längre och då blir det extra roligt att vara med dem för att jag själv vet att dem saknar mig som jag saknar dem.

Mina syskon är iallafall viktiga för mig och så vill jag att de ska förbli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0