Hey ,I heard you were a wild one ♥

Ja , inlägget här under är väldigt normalt och är självklart skriven av självaste Louise som verkligen älskar att göra inlägg på min blogg när den är oaktv. Så det är väl bra att hon håller igång den!
Just nu sitter vi inne på svenska lektion och ska sluta om ungefär tjugo minuter. Vi har under denna lektion börjat med en utav delarna på de nationela provet i svenska och de är lyssna och tala vi kör igång med nu.

Så om bara en liten stund så sitter jag på bussen påväg hem till min älskling som vart ledig från skolan idag och spenderat dagen hemma hos mig helt forever alone.

åh, vill ha de den hårfärgen, sommar och sol nu!

Hampus är bäst! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0