Mitt hatobjekt...

Fyfan asså, jag hatar verkligen att gå i skolan! Speciellt när jonathan är här, fyfan vad jobbig han är! Ni som inte går på munkegärde, VAR GLADA! Och gå inte på mimers på gymnasiet, för det ska han göra och ni vill inte gå i samma klass som han!
Jaja, nu vet ni att han är en idiot, så nu ska jag berätta om min dag :)
Idag vaknade jag kvart i 6, så gick jag upp och åt frukost samtidigt som jag kollade på tv, det fanns inga roliga program! Men iallafall, vi hade spanska prov som jag inte hade pluggat på, men det kändes som om det gick bra så jag är nöjd :D
Nu har vi snart NO, inte lika kul, bloggar mer sen!


Kommentarer
Postat av: karl

mobbare!

2012-05-18 @ 11:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0