All day long

Åh vad jag tycker att hösten är jobbig. Känns som att jag är ensam om det, allt blir grått och mörkt. Man blir så trött och det känns som om dagarna blir segare. Visst tycker jag det blir mysigt senare med vinter, snö, jul och att mysa ner sig inne i värmen men ändå längtar jag redan till våren!
Idag har jag vart hemma från skolan med magont och huvudvärk. Kändes inte bra att gå upp för att åka till skolan för att sedan behöva åka hem igen. Så min dag har jag spenderat i min varma goa säng och kollat på den grymma Pewdiepie som spelar massor av fräcka spel och sedan lägger ut sina videos på Youtube. Jag har kollat igenom flertal "walkthrough" av spel som han lagt upp och just nu har jag precis sett färdigt spelet Beyond: Two souls. Galet fräckt spel!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0