chiiiiips forever!♥

haha , nä men heej igen  på er sötisar !
Kom nyss hem från bäckebol där jag och mamma kollade på färg och sånt till mitt rum men hittade ingen där :(
Sen köpte vi lite gott på coop och rullade hemåt igen.
Fråga mej inte vrf vi åker så längt bara för de , haha.
ska snart och knarka lite chips och musik , KANSKe hjälpa mamma att måla ute.

Jag behöver hjälp att välja hur jag ska ha de i rummet , så jag undrar om ni kan antingen välja nån av doma eller tipsa mej :)

  • 3 röda väggar  (målat) och en leopardvägg
  • 3 blåa väggar (målat) och en leopardvägg
  • 3 röda väggar (målat) och en svart med två ganska stora katt ögon
  • 3 blåa väggar (målat) och en svart med en bild av Outsider


här får ni en gullig bild på mej och Outsider♥


Kommentarer
Postat av: Emelie'

as najs alla tre. :D

Men det hade varit ascoolt med två stora kattögon eller en bild av Outsider. :)

2010-08-18 @ 20:06:16
URL: http://emelieharaldsson.devote.se
Postat av: Millie

3 blåa väggar (målat) och en svart med en bild av Outsider :D<3



kommer på fredag btw<3

2010-08-18 @ 23:49:19
Postat av: Josefine

3 blåa väggar (målat) och en svart med en bild av Outsider ;)

2010-08-19 @ 08:32:48
URL: http://cocagirl.blogg.se/
Postat av: Madden

antingen den första eller den tredje... tänk om du tröttnar på outsider, vore väl inte så kul då... =OP

2010-08-19 @ 14:04:12
URL: http://mizzMadden.blogspot.com
Postat av: majaaaabaaaajaa

alla 4 va fina men om du tröttnar på eller säljer kasper så kanske du skulle tänka om ?

2010-08-19 @ 19:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0