jag hatar att jag älskar dej..

hej folket! hemma från skolan för ett tag sen , gick la fine i skolan med.
Match sen på lunnevi när mitt lilla lag spelar (ja och cissi fick stå över) , lätt att dom kommer krossa romelanda nu.^^
Fortfarande problem med skit skolan men de får jag väl leva med tills ja byter klass.
Åhhh , gud , börja gilla en väldigt söt person för ett tag sen , blir bara mer och mer känslor ju mer tiden går...
men den gammla kärleken är kvar och är så jävla svår att bli av med . men fan , hur ja änns fortfarande bry mej lixom ?
fy va jag hatar att jag älskar honom..!

har börjat med en ny grej hemma för att  försöka iaf gå ner lite och äta bättre mat , kör lite av mammas grejer och de funkar faktiskt :)
Becca is going smal nu , heheh ^^
aja , ska nog duscha eller nått nu om ja orkar innan matchen , haha pusss



ni kan få en bild här också ;)


fan ja saknar sommarn : (


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0