you make me smile ♥

gomorgon på er ! hihi 
Jag och Hanna lyckades vara vakna till typ halv 6 i morsen (y) fyfan va bra vi är ,HAHA gick fan och la oss när de va ljust ute igen , hahah sen fick vi inte sova  mer än 5 timmar typ :p
Men hon har iaf åkt hem nu då och jag sitter ensam hemma med hunde och lyssnar på westlifes underbara låtar ♥ finns ingen härligare musik (tycker ja just nu hehe)
Ska nog fortsätta på min lilla historia "fotsteg i korridoren" många som fått höra den tycker den är jätte bra , haha själv håller jag inte med xD har bara skrivit 2 kapitel än så de är ju en del kvar :)
Den handlar om mej och 3 andra kompisar som går in på "våran" toma skolan en kväll och blir instängda där...

tänkte rida ikväll när mamma och dom kommer tbx från dykningen :)
puss hörs!

Kommentarer
Postat av: FriidaaR

jätte fin blogg ! :)

Vad gör du?:)

2010-08-10 @ 17:06:09
URL: http://friidaar.blogg.se/
Postat av: Millie

haha den e braaa haha jag hoppa in genom fönstet, mobbad :(



när kan vi ses älskli? <3

2010-08-10 @ 18:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0