SÖRRY :(( superlångt ingläggggg

Asså förlåt allihop men jag har inte kunnat blogga dom senaste dagarna , men såklart lovar jag att förbättra mej.
Nu sitter jag iaf och kollar VM mellan Spanien och Holland.
Såklart hejar man på Spanien , BÄST!
Hehe , ska åka och kolla på häst på torsdag. Ringde en tjej med en häst i stockholm och mamma ska ringa henne imon igen :)

veckans Planer , nedanför : )))
  • Rida minst 2 ggr
  • Träffa Alexandra
  • Träning
  • Liseberg med Madde och Martin , hehe ett måste!
  • Städa hamsterburen


Celina älsklingen har kommit hem från Ranchens också , hon hade min lilla älskling Bätty och jag vet att Celina tog bra hand om henne.
Nästa år har jag bestämt att ja också ska åka till ranchens och då ska jag åka med Celina och Ida om hon ska med :D
Fast då tar jag ju såklart med egen häst , då ska dom fan inte säga vad jag får göra och inte göra med min häst ;)
Hehhe , ÄLSKA RANCHENS :love:

Men nu ska jag nog gå ut till hästarna en sväng , så vi hörs!
Pussss Beccaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0