Maajsen ♥

Vart nere i gbg idag (y) home hos Maja  , evigheter sen vi sågs  ;o ett halvår sen nu tror ja ? ;o
Hemma hos henne myste vi md hennes söta lilla hamster , och denär verkligen as lite jämfört med min Claudia , ahha men så jävla sööt!
Sen typ började vi med en lite "leklåda" tilll Roxy (hennea hamster) men den blev lite stor haha så jag fick me den hem ist till Claudia :D
Den ska vi bygga klart på sen på torsdag när Majsen kommer hem till mej :D Då ska hon slagga här och vi ska rida iväg med hästarna och bygga ny bur till Claudia.
Imon vet jag inte vad jag ska göra men de kommer jag väl på tillslut. heheh
Nu sitter jag och äter lite tacos som blev kvar från igår och lyssnar på bästa låtarna!


Old and boring picture on mee :P haha

Ska nog gå ut i solen en stund nu innan den sticker ,hehe .
Pusss becca

Kommentarer
Postat av: millie

men fiin <3

2010-06-13 @ 21:36:22
Postat av: Majsbollen ! :D

bäääst hade vi de , vi kan ju fortsätta på leklådan om jag nu skulle komma på torsda ((:

2010-06-14 @ 17:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0