Nordstan :)

Shoosan !
Vart i gbg med Hanna i nordstan :) tog tågen ner i morse , gick typ as fort! :D
Köpte avslutnings kläder och skor + en avslutningspresent till MIN lilla Ceclia(L)
Gick runt i typ alla affärer och innan vi tog tåget hem stannade vi snabbt på mc och åt lite :) haha lite tjocka bara ;)
Tänkte ta kort på de jag köpte och lägga ut om en stund me :) har inte bästa kameran men de får man leva med.
Ska starx dra på mej träningsshortsen och linne och sen dra ut och springa lite med Julia , måste få upp kondisen nu , inför sommarn och alla matcher/träningar som kommer :) hihihih
Imon ska jag på lerdarkursen för fotbollsskolan som jag sagt innan.
På måndag vet jag inte vad som händer men de blir la lite ridning igen för en gångs skull.
Tisdag är de as soft i skolan och träning på kvällen :)
Onsdag , skolan är också ganska soft men skiter i sista timmen i skolan och drar till  kärra ist tror ja :)
Torsdag åker jag iväg med klassen på klassensdag , skit tråk -.- vi ska till marsstrand och sånt . Skit tråk med just denna klassen också -.- :p
Sen fredag slutar skolan :D ska sjunga då men aa får la bjuda lite på sej då :p haha Får visa upp mina nya kläder då iaf :) är så jävla nöjd med doma så de är inte sant ;)
Sen efter avslutningen i skolan tror jag att jag åker till Millie eller nån i kärra :)

Pusss becca som ska springa en sväng strax ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0