§ heeej alla söööta! §

heeej och förlåt för att jag inte skrivit något på evigheter. Vi kan kalla de för en otroligt lång bloggpaus :)
Jaja , tänkte iallafall försöka börja lite smått igen.
Tänkte berätta lite nu också vad som hänt de senaste för er :)

För de första har jag färgat håret mörkare igen och ska snart färga de igen, sen har vi skaffat 2 nya små kattungar , 2 små pojkar Bosse och Nisse och snart kommer ännu en lite flicka , Tussan ;)
Sen har jag haft tjejkväll med dom bästaste på helt jorden , helt otroligt tjejer vad ni betyder för mej! ♥
hmmm.. vad har mer hänt? Jo , ska förmodligen få byta klass snart , rektorn är ju fortfarande helt störd men aa , har haft möte flera ggr redan.
Sen har jag vart i kärra en sväng och träffat nåra. inte så kul längre men de väcker ju minnen.
Massa matcher ha vi också spelat , vi kom 4a i serien men de är ju klart , fler år kommer ju för laget.
Ska nog inte gå kvar , ska pröva på handbollen igen på måndag tror jag :)
vad finns det mer att säga? hmm ... jo , de kommer att komma en bildbomb senare med alla bilder från den senaste tiden :) ♥ så förbered er.

Ja , nu sitter jag iallafall i mitt rum i sägen med bosse bredvid mej och Nisse som pringer runt Claudias bur och gloor ;) hehe .
Men vi hörs väl imon då!! :) puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0