Strong Love♥


Shit va kass uppdateringen är! Måste börja ta hand om bloggen så jag inte förlorar er alla. Jaja , iallafall så skulle denna dag vara min första riktigt skoldag för denna terminen men så blev det inte. Nej , för jag vaknade upp i morse med sprängande huvudvärk och värk i magen. De har pågått hela dagen så stannar kanske hemma imorgon också. Men på torsdag måste jag verkligen till skolan , kan inte missa för mycket!
Så dagen här hemma har beståt av mys, film-tittande och lite lätt och god mat tillsammans med Marcus som faktiskt fortfarande är kvar här , men tyvärr åker han hem imorgonkväll. Kommer kännas jätte tomt här i rummet , ingen att krama om när jag ska sova. Iallafall inte förrsen på fredag igen.
- Naw , älsklingen sitter just nu och målar. Hihi , han målar verkligen jätte fint!

Snart kommer ett video-inlägg också , antingen ikväll om jag orkar eller imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0