Ojojoj :))

heheheej , blev lite chockad nyss när jag loggade in här på blogg.se och såg massa komenterade inlägg. Duktigt gjort! haha , inte så ofta jag får se komentarer nu.
Jaja , Hanna åkte precis hem fast vi vaknade för bara 1 timme sen.
Vid 4 idag (kanske!) är de konfagrej igen. Får se om jag gå..

Jag sitter och lyssnar på musik och är inne på några bloggar jag brukar följa just nu. kikade nyss på min kära vän Julia som laggt upp massa go disney-låtar. Vilka minnen som kommer tillbaks!

Men iallafall lyssnar just nu på en låt från en film som jag alltid älskat - Skattkammarplaneten.
Låten heter : I´m still here. I många delar av texten så känner jag igen mej själv även om det är en kille sjungs om.

Tänkte skriva åten här.

Jag är en fråga utan svar , aldrig tydlig aldrig klar.
Ingen knähund att klappa ibland.
Och jag, tänker glömma allt ni sagt. Jag ska sluta gå i takt.
Era drömmar , dom har aldrig handlat om mej och mitt liv.
Och vad , är det som ni vill förstå , Ska ni resa er och gå
om jag säger precis som det är?
Och när , ska någon fråga om jag vill ha ett liv där allt står still.
Era drömmar , dom finns inte kvar.

För jag , vill att verkligeheten bränns.
Jag vill känna hur de känns att stå stadigt , när stormen tar fart.
Och de, som vill styra allt jag gör ,det är just de som förstör mina drömmar.
Men jag finns kvar.

Men du , ser vad andra inte ser.
Att det finns så mycket mer under ytan som jag nästan glömt.
Hjälp, mej att visa att jag kan , gå från pojke och till man.
Att ta steget och ändå förbli den jag är.

Andra drar mej längre ner ,
jag är inte den ni ser,
Jag försöker att glömma,
och fortsätta drömma ändå
Era ord , era lögner ,ska jag aldrig mer lita på

För jag , vill att verkligeheten bränns.
Jag vill känna hur de känns att stå stadigt , när stormen tar fart.
Och hur , kan ni säga att jag ska bli en sån som ni vil ha
Utan drömmar
Men jag finns kvar.
Jag är här 
jag finns kvar , jag finns kvar.




Älskar verkligen den låten , och texten , så jävla klockren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0