Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig




Lite mobbad fakta här då :)
1. Jag heter Rebecca Viktoria Anna Andersson - jätte långt jag vet :)
2. Jag är ensam i familjen om att heta Andersson.
3. Jag funderar på att sluta fotbollen för jag vet inte om de är värt att fortsätta längre.
4. Jag är superbra på att slösapengar och har vart de hela mitt liv!
5. Jag fastnar lätt för låtar och kan sitta och lyssna på dom tills jag inte pallar dom längre.
6. Jag har väldigt lätt för att bli kär , men väligt svårt för att släppa taget.
7. Jag önskar att jag kunde bli modell.. hihi
8. Jag har 5 halvsyskon
9. Jag hatar mitt utseende men om jag måste säga något jag gillar så är det mina ögon :)
10. Jag älskar att sjunga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0