It`s my day , again!♥


Godmorgon alla underbara läsare som så länge nu fått vänta på ett inlägg. Är uppe tidigt nu igen efter som dagen är inne för Konfirmation. Ska om en stund stiga upp och börja fixa här hemma och mig själv för klockan halv 2 bär de av upp mot kyrkan för vi konfirmander ska förbereda oss i ca en timma innan.
De senaste dagarna har vart riktigt goa, min moppe är fixa och klar så den kör jag med nu. I onsdags efter konfalektionerna så åkte jag och ett gött gäng till rörtången och badade , härligt! Fast vägen dit blev jobbig.. Vurpade med moppen hemma hos Hannes , lyckat.. Men jaja , sånt händer väl!
Igår va vi lediga från konfa så igår blev det chilla och fixa lite här hemma. Så som de ska vara antar jag?
Nej , nu måste jag upp! Jag uppdaterar förhoppningsvis snart igen! puss hej♥
bild på outfiten från igår , i like it!

Kommentarer
Postat av: L I N N ! :D

fin blus:)

2011-07-02 @ 14:24:17
URL: http://linnfelicia.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart kommer blusen ifrån?

galet fin!

2011-07-03 @ 14:59:21
Postat av: Anonym

vart har du köpt den blusen? :)

2011-07-08 @ 21:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0