Rais your hands up♥


Nu är jag tillbaka ut ur duschen mina kära små/stora vänner :) Ja , idag har jag återigen haft en grymt kul dag med ett gött gäng som inkluderar Marcus, Anton, Johan, Felix, Jona, Hannes, Fredde, Elin & Louise. Detta goa gäng har jag spenderat dagen med på alla möjliga ställen md killarnas moppar, haha har fått skjuts hela dagen. Först hemma hos mej för att Marcus,Johan och Felix skulle hämta mej sedan plockade vi upp Elin och Louise hemma hos Louise. Sedan bar det av mot rörtången där Hannes hackade på längs vägen. Sedan efter Några dopp i havet åkte vi hem till Hannes , där Anton, Fredde och Jona kom och vi spelade lite fotboll och monopol , hehe.. Efter de drog jag, Elin, Marcus och Anton och käkade pizza , sen stack vi och badade snabbt i ingetorp sedan fick anton och Johan köra mig och Louise till Lunnevi där vi va på möte inför fotbollsskolan där vi ska jobba som ledare ännu en gång. Själv klart så fick ju jag ansvaret för de minsta barnen igen , fast med hjälp av Felix och Andreas. Så ja , detta har vart en riktigt  lyckad och trevlig dag , hehe :)
Lätt värt att de måste göras om!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0