Martina Miocic gästbloggar

Heeej Martina Miocic hääär !!!
just nu har vi svenska, och vi ska snart kolla på titanic! den filmer är så jävla sjukt bra så det inte är santl, nog den bästa filmen jag har sett.
Just nu har vi haft rast också, men nu tycker jag att vi ska prata lite om mig. Jag bor i kungälv och är 15 år gammal, fast har bara bott i kungälv i 3 år, innan bodde jag i NOL ALE!!!
Min pappa kommer ifrån Kroatien och min mamma kommer ifrån Sverige. När rasten var slut sa becca till mig att jag skulle skriva ett inlägg i hennes blogg, och eftersom jag aldrig har bloggat för eller ens har en blogg vet jag inte alls vad ja ska skriva mer. Men hoppas detta blir ett bra inlägg, eftersom det handlar om mig :D
becca är en prutt och är jätte söt
ALLT FRÅN MIN TILL ER PUSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0