Very Sleepy ♥


Härligt att just nu ligga i min säng ensam med min lille myskatt Bosse och se på Harry Potter och den flammande bägaren som går på 6:an. Riktigt gött eftersom jag verkligen gillar Harry Potter filmerna , har gjort det ända sedan dem kom ut.
Vår lilla tripp till Liseberg var mysig , visst vare det kallt och tyvärr ingen snö men de va otroligt mysigt med alla ljus och allt annat runt om oss. De var några renar där precis som varje år , jätte söta! Hade nästan velat mysa lite med dom. Lovar at jag ska slänga in några av bilderna från igår , fixar inte det just nu ;)

Kommentarer
Postat av: cecilia louise gustafsson

trodde de stod harry potter och bögaren HAHA

2011-11-26 @ 11:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0