10 sanningar ♥


Här slänger jag in lite sanningar om mig som ni kanske inte redan visste.

1.Jag älskar att sitta och se på gammla bilder och bara drömma mig bort i minnena.

2. En tanke jag har just nu är att jag funderar på att testa och färga mitt hår rött. Inte illrött utan mer vinröd och mattare färg.

3. Skulle min pojkvän vilja förlova sig med mig nu så skulle jag lätt sagt ja. Jag vill verkligen förlova mig med honom, men inte gifta mig direkt, det är allt för tidigt men bara förlova sig och vänta på att man känner sig mogen för att gifta sig.

4.Det bästa jag vet är att sjunga, dock är har jag inte någon vidare sångröst men de är endå så underbart att få sjunga ut!

5. Jag har precis sökt hos två modellagenturer eftersom jag verkligen skulle vilja testa på att bli riktigt modell. Har ståt mycket för mina vänner men de hade endå vart häftigt att stå för en riktig fotograf och kanske till och med få göra något riktigt modelljobb.

6. Jag lånar nog min pojkväns kläder mer än någon annan jag känner. Seriöst, jag använder nog något plagg som är hans varje dag. Älskar att ha hans kläder, dom lukar så mysigt, påminner mig alltid om att han är min.

7. Något av det bästa jag vet är att umgås med min mormor och morfar. Har alltid fått följa med dem överallt, till Tyskland, ut med husbilen och till sommarstugan. Dom betyder så enormt mycket för mig och dem har alltid ställt upp för mig.

8. Jag älskar skräckfilmer men jag älskar också gammla teknade filmer.

9. I 5an och 6an så fick jag mig ett ryck om att börja läsa, då verkligen slukade jag hästböcker, tycker dock att de är synd nu när jag inte längre är sån.

10. Sista sanningen... jag önskar att de vänner som står mig närmast nu verkligen är äkta för jag orkar inte mer falka vänner. Det blir så jobbigt varje gång man inser att kompisen inte är en riktigt vän utan bara helt jävla falsk rakt igenom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0