Sleeping beauty ♥


Samba verkade värligt trött just den dag då jag tog denna bilden. Tog den faktiskt förra veckan när jag låg hemma och var sjuk. Kände mig i den stunden lite piggare så jag öppnade upp förstret och upptäckte lilla Samba som låg ute i hagen och solade. Myspys!

Idag har vi haft lite gäster och vi har ätit mycket god påskmat. Riktigt gott må jag säga. Men nu så ligger jag och Marcus i min säng och har precis kollat på Harry Potter och fången från Askaban. Ikväll kommer ju Harry Potter och halvblodsprinsen också och den ska vi såklart också se på. 
Funderar nu på om jag ska fråga mamma om vi ska gå bort och fråga om vi får rida på Islandshästarna som bor bara en liten bit härifrån.. Kanske hade vart gött med en sväng? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0