Ensam men mysig kväll



Som ni säkert ser på bilderna så märker ni säkert också vad det är jag underhåller mig själv med. Nej men jag har tv'n på och jag sitter och kollar på Walanderfilmen men just nu är det nyheter. Kan väl också vara okej ibland att få en uppdatering om omvärldens händerlser. Marcus är inte här ikväll, lika tråkigt som alltid men de får mig bara att längta mer till imorgon då han kommer igen!

Igår hade jag, Louise , Cecilia och Marcus en liten melodifestivalenkväll här och kaos kan man väl mer eller mindre beskriva det med. Haha, dem flesta låtarna var skräp och kvällen slutade med att de var popcorn och chips på hela golvet. Har inte damsugit upp de än.. Ska göra det imorgon istället, orkar inte gå upp och hämra damsugarn..

Nej fy , nu börjar jag bli hungrig, så jag sticker till köket och hämtar lite te och smörgås. Hoppas ni alla får en mysig fortsatt kväll! ♥

Hampus är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0