Shopping ♥

Bara för någon timme sedan kom jag och marcus hem efter eftermiddagens shopping i nordstan som ockmså Cissi joinade på. Fick med mig en hel del och jag är riktigt nöjd med mina köp. Det var ju rea lite här och där så de blev en hel del fynd ;)
Imorgon har vi nationelt prov i svenska första timmen i skolan, tvär jobbigt efter som vi också slutar klockan fyra somma dag.. Men de är gött att bara göra proven nu så man slipper den skiten senare. Så imrgon sitter hela Sverige samtidigt som oss och skriver. Haha, fan va coolt!
Här kommer bilder på vad jag köpt, riktigt nöjd!




Inga vidare bilder men de kommer bilder när jag har på mig det i stället!
Hampus är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0