Färgat håret!

Gud va härligt det har vart idag med en extra ledig dag. Det bästa är ju att det är just torsdagen vi missar eftersom vi bara har tråkiga språk-letioner hela dagen. Så denna goa dag har jag spenderat med min kära och efterlängtade vän och bror Martina. Det var så exremt länge sedan jag träffade henne och jag har saknat henne jätte mycket!
 
Vi körde lite make-over dag så hon har färgat mitt hår och nopprat mina ögonbryn samt så har hon fått sminkat mig och ta lite kort. Haha, knappt att jag förstår hur kul de kan vara egentligen?  Men hon är duktig så varför inte.
 
Nehe, nu funkar det inte att ladda upp bilder heller... kul... Får väl hoppas att det funkar snart igen så jag kan visa resultatet!
Glom inte Frågestunden!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0