Thuseday and Grey's anatomy

Tisdagen har snart paserat helt och som alltid så avslutar jag min dag med världens bästa serie, Grey's anatomy. Helt OK dag i skolan med lite halvsega lektioner och styrketräning på idrotten. Vi har inte heller några läxor den här veckan, as gött! På fredag kommer även polisen och håller en introduktion om deras yrke.

Livet är bara för underbart när man inte har något speciellt planerat som läxor eller träningar så man bara kan ligga tillsammans med älsklingen i sängen och mysa. Finns nog inget bättre!

Fick även sålt vår crosstrainer ikväll. Jg fick 600:- för den och får även behålla pengarna själv, dem sparar jag till ullared så jag kan köpa mycket fint både i julklappar och lite smått åt mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0