Tankar

Mycket tankar snurrar just nu i mitt huvud. Det är endast 11 dagar kvar till min födelsedag och jag är så bekymrad över vad jag ska hitta på. Vet inte riktigt om jag orkar ordna ihop något själv så får väl se mer vad som händer eller om jag firar med kompisar överhuvudtaget.
Jag är så glad över alla mina kompisar men det är så synd när dom är så utspridda och inte alla på ett och samma ställe eller riktigt många på samma plats..
Har så många gånger hört om kompisar som ordnar överraskningar för sina vänner och det är så fint, tycker själv att sånt är jätte kul att göra för andra, alla blir så glada och man är med dom man älskar, så mysigt! Det är något jag själv hade velat göra någongång men det är just självfallet inget man kan kräva av sina vänner utan de är dem som avgör om dem känner att man är värd engagemanget och tiden, that's it!
 
Jag samlade ju ihop lite kompisar för några månader sedan för att fira min älskade Marcus 18årsdag. Då gjorde jag och Louise en smarrig tårta som vi lyckades likna en fotboll och de bästa var ju att har inte riktigt viste vad som väntade honom, så glad och go. Även mormor och morfar kom den kvällen för att fira honom.
Hade gärna firat med bara Marcus en dag nu framåt min födelsedag, bara vi två. Det kunde bli hur romantiskt som helst, mysig bio, middag eller bara hitta på något riktigt kul! Även om vi säkert inte firar så iår så kommer vi väl mysa hemma iallafall, älskar honom så mycket så vill inte begära något av honom.
Men idéer kan man ju alltid ha, så jag själv kanske planerar något mysigt för oss två själv.
Som på första bilden kanske..? Raawr..
 
 
I waaaant...!
Eller 17 vackra rosor..
 
 

Kommentarer
Postat av: Mathilde

Fina bilder.

Kolla gärna in min blogg =D Ha en bra kväll.

2013-01-08 @ 22:16:11
URL: http://carmenmathilde.blogg.se
Postat av: Julia [Stil & Foto]

Även om inte vi är jättenära vänner nu och träffas så mycket o så :) hade det varit väldigt kul och träffas ett gäng! ;)

Svar: Hade vart mys :)
Rebecca Andersson

2013-01-09 @ 15:15:33
URL: http://kindofjulia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0