Tänk er den underbara utsikten

Just i kväll vid denna tid om tre veckor... Då kommer jag antagligen sitta på planet som ska flyga över x-antal länder för att ta mig, min pojkvän, mormor och morfar till underbara Spanien. Gud vad jag längtar för det var verkligen evigheter sedan jag var utomlands. Sist var liksom i Danmark 2010 med fotbollslaget på Dana cup som var så otroligt kul!
Så det enda jag kan göra nu är att kämpa mig igenom dessa tre korta veckor med plugg och annat för sedan ska jag stor-njuta av 16 dagar av sol i Torrox i södra Spainen. Älskar den platsen, då vi har lägenhet där så kan man stället ganska bra. Utsikten är helt fantastisk, precis vid havet och solnedgången är super fin!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0